- במטבח עם גיא - http://blogs.foodsdictionary.co.il/guy-zoref -

מלאווח פיצה קל וטעים לארוחת הערב

מדובר על מאכל שהוא לא בריא במיוחד והוא אפילו די מזיק לבריאות שלנו מכיוון שהוא מכיל מרגרינה ולפיכך שומן טראנס, אך אם אוכלים מלאווח פיצה ביתי אחת לכמה חודשים – אנחנו חושבים שזה בסדר ושניתן להתמודד עם זה מבחינה תזונתית. כשאנחנו עייפים ואין לנו יותר מדי פנאי להכין ארוחת ערב טיפהל'ה יותר מושקעת – האופציה הזאת היא אופציה טעימה, קלה ומהירה להכנה. אגב, יש לנו מתכון שהוא בריא יותר – להשתמש בפיתה במקום במלאווח… יוצא לא פחות טעים! ניגש לעבודה…

מלאווח-פיצה-3

המלאווח לאחר הטיגון

 

מצרכים למתכון:

מלאווח אחד
כפית חמאה לטיגון
כף רסק עגבניות
כף גבינת שמנת
2 פרוסות גבינה צהובה
טבעות מחצי בצל לבן
2 כפות קוביות גבינה בולגרית
תבלינים לפני/לאחר האפייה: כפית אבקת שום, כפית אורגנו מיובש וחצי כפית פלפל צ'ילי גרוס

אופן הכנת המתכון:

  1. להמיס את החמאה במחבת גדולה ולטגן את המלאווח קלות משני הצדדים עד להזהבה.
  2. למרוח על המלאווח את רסק העגבניות וגבינת השמנת.
  3. להניח מעל את פרוסות הגבינה צהובה, טבעות הבצל וקוביות הגבינה הבולגרית.
  4. בשלב זה ניתן לתבל באבקת השום, האורגנו המיובש ופלפל הצ'ילי הגרוס (או שניתן לחכות עם התיבול לאחר האפייה – לבחירתכם).
  5. לאפות בתנור או בטוסטר אובן שחומם מראש לחום של 180 מעלות למשך כ- 10-15 דקות (זמן האפייה תלוי בתנור שברשותכם. לכן, יש לבדוק תוך כדי האפייה כל הזמן על מנת שהמלאווח לא יישרף לכם, אל תשכחו שהוא מטוגן לפני האפייה).
  6. להוציא מהתנור, לתבל במידה ובחרתם לא לתבל ולהגיש.
  7. בתיאבון (:
מלאווח-פיצה-2

טעים ומגרה

 

מזכירים לכם: המלאווח כלל אינו בריא לגוף שלנו ולכן ההמלצה היא לצרוך ממנו בכמות מועטה ולעיתים רחוקות. שלכם, גיא ושריי.

 

סימון תזונתי
סימון תזונתילכל המתכוןל-100 גרם
קלוריות (אנרגיה)704197
חלבונים (גרם)288
פחמימות (גרם)6618
שומנים (גרם)3710
פורטל תזונה, דיאטה, מתכונים ואוכל
© אנלייזר למתכון
עלולה להיות סטייה בנתונים.