הטיפים שיעזרו לכם לטייל, לשמור וכמובן לשתף:)

155
קלוריות
|
שתף ב-
4 מנות, 155 קלוריות ל-100 גרם.

יוצאים לטייל? קבלו עשרה טיפים יעילים לשמירה על תזונה בריאה!

1. ארוחת בוקר בבית לפני היציאה – כמה שזה ידוע לכולנו בתוקפת הטיולים זה חשוב כפליים.
ארוחת בוקר עשירה חשובה לתפקוד ילדינו במשך היום, מונעת נישנושים מיותרים ומאזנת כוחות.

2. כלי אוכל רב פעמיים בצורות וצבעים שילדים אוהבים. קיימים היום פתרונות נוחים לשימוש, כלים ששומרים על האוכל חם או קר. כלים שעושים חשק לאכול.

3. אם אתם בטיול משפחתי, נסו להנות גם מאוכל מקומי באיזור של הטיול שלכם.

4. מזונות עמידים, שלא מתקלקלים מהר, גבינות, שוקולד ומוצרים רגישים אחרים נשאיר במקרר.

5. ירקות קפואים כמו אפונה או אדממה נפלאים לנשנוש – בישול קצר לפני, קצת מלח ויש חטיף מצויין.
6. תירס חם, תירס חם, בים בם בם  – בעונה כדאי לדאוג גם לקלחי תירס, בישול קצר ולקופסה.

7. ירקות ופירות חתוכים בקופסא, כי זה טעים.
8. "חטיף" שהכנו בבית כמו גרנולה, קרקרים ביתים, עוגיות שאפינו כמו – עוגיות טחינה, קוקוס, שיבולת שועל (עוגיות עם הרבה אנרגיה ומעט סוכרים).

9. כריכים זה הכי טעים, רק זיכרו להשתמש בלחם מקמח מלא, כוסמין, טף ורצוי ללא שמרים. זיכרו את טיפ מספר 4. כדאי שהכריך יהיה עם ממרח שאינו רגיש למזג האויר.
אפשר לפנק עם ממרחים שונים, פסטו, עגבניות מיובשות, ממרח זיתים, חומוס עדשים, חביתה או מקושקשת, קצת ירקות ואם אפשר בנדיבות עלים ירוקים (חסה, נבטי חמניות, פטרוזליה, כוסברה) ולא לשכוח אם מתאים מלפפון חמוץ.

10. שתיה, קחו מים ורק מים. מיצים ומשקאות ממותקים יכולים לגרום להתיבשות.

ואי אפשר בלי רעיון למתכון פשוט שכיף לקחת לטיול

סלט פסטה קר

1 חבילה פסטה בצורות (מקמח כוסמין מלא, עדשים או כל סוג אהוב אחר), מבושלת בטמפ החדר

4 מלפפונים חמוצים חתוכים

2 כוסות עגבניות שרי צבעוניות

חבילת ירק  (אפשר לשלב רוקט, פטרוזליה, כוסברה)

1/4 כוס שמן זית

1/2 כפית מלח ים אטלנטי

מעט פלפל שחור – לא חובה

מערבבים את כל החומרים בקערה, טועמים, מתקנים תיבול או מוסיפים עוד מרכיבים. מכניסים לקופסה ולא לשכוח מזלגות

ליקוט – יש לנו בחוץ מגוון רחב מאוד של עלים שאפשר לשלב לסלטים / פסטות/ כריך או כל תבשיל אחר שאתם עושים בשטח, אישית אני מאוהבת בחרדל – בעלים, פרחים ובזרעים.

המלצה: לצאת עם מדריך מסודר ולאכול דברים רק אחרי שזהיתם אותם בוודאות.

טיול מהנה.

צילומים: איתן וכסמן

סימון תזונתי
סימון תזונתילמנה\יחידהל-100 גרם
קלוריות (אנרגיה)299155
חלבונים (גרם)63
פחמימות (גרם)3619
שומנים (גרם)158
פורטל תזונה, דיאטה, מתכונים ואוכל
© אנלייזר למתכון
עלולה להיות סטייה בנתונים.